Strona główna
Promocja firmy oferującej nieruchomości w Internecie – jak to zrobić efektywnie?

Promocja firmy oferującej nieruchomości w Internecie – jak to zrobić efektywnie?

27.04.2023

Promocja firmy oferującej nieruchomości w Internecie – jak to zrobić efektywnie?

Oprócz standardowego umieszczania informacji o sprzedaży mieszkania na portalach ogłoszeniowych można również nieco zróżnicować działania. Powinno to zwiększyć efektywność sprzedaży. Działań, jakie można zastosować, jest bardzo wiele. Dużo zależy od kreatywności. Jak przedstawić daną nieruchomość w sposób ciekawy i interesujący dla odbiorcy? Rzetelnie, czytelnie i atrakcyjnie.

Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości – co powinno zawierać?

Przede wszystkim należy zadbać o to, aby ogłoszeniem zainteresowały się właściwe osoby.

Można tego dokonać poprzez zawarcie informacji, takich, jak:

  • metraż,

  • lokalizacja,

  • cena,

  • rodzaj pomieszczeń, z jakich składa się nieruchomość.

Dane kontaktowe i zdjęcia to również coś, co powinno pojawić się w takiej ofercie.

Poniżej przykłady promocji firmy i oferty nieruchomości, z których możesz skorzystać.

Social Media – efektywny sposób na promocję

Dzięki działaniom w mediach społecznościowych wszystkie informacje możesz przekazać w bardzo przyjazny sposób, używając zdjęć, filmów i grafik. Zdobywasz też ogromną liczbę odbiorców, potencjalnie zainteresowanych kupnem. Do promocji firmy w social mediach warto wykorzystać zarówno Instagrama, jak i Facebooka, gdzie możesz dołączyć do grup tematycznych i tam promować ofertę lub zamieścić ją także na Marketplace, gdzie spore grono użytkowników poszukuje informacji. Możesz także skorzystać z płatnej promocji, która trafi bezpośrednio do osób poszukujących mieszkania czy innego typu nieruchomości.

Google Ads – reklama w wyszukiwarce i nie tylko

To płatna forma reklamy w wyszukiwarce Google i innych miejscach sieci, która sprawia, że konkretna strona internetowa wyświetla się na początku wyszukiwanych wyników i w innych miejscach sieci na przykład jako banery czy linki sponsorowane. To efektywna forma promocji firmy w Internecie, ponieważ dociera do konkretnych osób zainteresowanych ofertą.

Strona internetowa – podstawa sprzedaży

Strona internetowa to dobre miejsce, aby umieścić pełen opis nieruchomości dla tych najbardziej zainteresowanych osób.

Zalety posiadania strony internetowej w promocji firmy to między innymi:

  • kreowanie wizerunku eksperta i wiarygodności w branży (możesz dodać do strony bloga, na których będziesz udzielać porady wnętrzarskie i inne dotyczące nieruchomości),

  • utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i osobami zainteresowanymi ofertą,

  • prezentacja oferty i możliwość jej aktualizowania w każdej chwili,

  • dostępność 24/7 dla klientów,

  • dostęp do analiz i statystyk, dzięki którym zobaczysz, na czym najbardziej zależy Twoim klientom.

Jaka powinna być dobra strona internetowa?

  • atrakcyjna wizualnie, bogata w zdjęcia, grafiki i filmy pozwalające zobaczyć nieruchomość w całości,

  • intuicyjna, łatwa w obsłudze,

  • szybka,

  • responsywna dla wszystkich rodzajów urządzeń,

  • optymalizowana,

  • zawierająca wyczerpujące, wartościowe treści ze słowami kluczowymi.

Warto zadbać o różnorodną promocję firmy i jej oferty, ponieważ pomoże to zwiększyć liczbę zainteresowanych ofertą i oglądaniem na żywo nieruchomości oraz w efekcie sprzedaż.