Oprócz standardowego umieszczania informacji o sprzedaży mieszkania na portalach ogłoszeniowych można również nieco zróżnicować działania. Powinno to zwiększyć efektywność sprzedaży. Działań, jakie można zastosować, jest bardzo wiele. Dużo zależy od kreatywności. Jak przedstawić daną nieruchomość w sposób ciekawy i interesujący dla odbiorcy? Rzetelnie, czytelnie i atrakcyjnie.
Ogłoszenie o sprzedaży nieruchomości – co powinno zawierać?
Przede wszystkim należy zadbać o to, aby ogłoszeniem zainteresowały się właściwe osoby.
Można tego dokonać poprzez zawarcie informacji, takich, jak:
metraż,
lokalizacja,
cena,
rodzaj pomieszczeń, z jakich składa się nieruchomość.
Dane kontaktowe i zdjęcia to również coś, co powinno pojawić się w takiej ofercie.
Poniżej przykłady promocji firmy i oferty nieruchomości, z których możesz skorzystać.
Social Media – efektywny sposób na promocję
Dzięki działaniom w mediach społecznościowych wszystkie informacje możesz przekazać w bardzo przyjazny sposób, używając zdjęć, filmów i grafik. Zdobywasz też ogromną liczbę odbiorców, potencjalnie zainteresowanych kupnem. Do promocji firmy w social mediach warto wykorzystać zarówno Instagrama, jak i Facebooka, gdzie możesz dołączyć do grup tematycznych i tam promować ofertę lub zamieścić ją także na Marketplace, gdzie spore grono użytkowników poszukuje informacji. Możesz także skorzystać z płatnej promocji, która trafi bezpośrednio do osób poszukujących mieszkania czy innego typu nieruchomości.
Google Ads – reklama w wyszukiwarce i nie tylko
To płatna forma reklamy w wyszukiwarce Google i innych miejscach sieci, która sprawia, że konkretna strona internetowa wyświetla się na początku wyszukiwanych wyników i w innych miejscach sieci na przykład jako banery czy linki sponsorowane. To efektywna forma promocji firmy w Internecie, ponieważ dociera do konkretnych osób zainteresowanych ofertą.
Strona internetowa – podstawa sprzedaży
Strona internetowa to dobre miejsce, aby umieścić pełen opis nieruchomości dla tych najbardziej zainteresowanych osób.
Zalety posiadania strony internetowej w promocji firmy to między innymi:
kreowanie wizerunku eksperta i wiarygodności w branży (możesz dodać do strony bloga, na których będziesz udzielać porady wnętrzarskie i inne dotyczące nieruchomości),
utrzymywanie stałego kontaktu z klientami i osobami zainteresowanymi ofertą,
prezentacja oferty i możliwość jej aktualizowania w każdej chwili,
dostępność 24/7 dla klientów,
dostęp do analiz i statystyk, dzięki którym zobaczysz, na czym najbardziej zależy Twoim klientom.
Jaka powinna być dobra strona internetowa?
atrakcyjna wizualnie, bogata w zdjęcia, grafiki i filmy pozwalające zobaczyć nieruchomość w całości,
intuicyjna, łatwa w obsłudze,
szybka,
responsywna dla wszystkich rodzajów urządzeń,
optymalizowana,
zawierająca wyczerpujące, wartościowe treści ze słowami kluczowymi.
Warto zadbać o różnorodną promocję firmy i jej oferty, ponieważ pomoże to zwiększyć liczbę zainteresowanych ofertą i oglądaniem na żywo nieruchomości oraz w efekcie sprzedaż.